wtorek, 4 lutego 2014

Dramat i komedia w polskich realiach

Osoby, które zapoznały się już z naszą poprzednia produkcją, którą było N.E.M.O. pewnie wiedzą czego mogą się spodziewać w nowej odsłonie przygód Zenona Gąbczewskiego. Nawet oni jednak mogą być zaskoczeni tym co ich tam spotka jeśli zdecydują się odkryć wszystkie fabularne smaczki.

Intryga, dramat, komedia oraz tajemnica - to wszystko staraliśmy się przygotować dla was w jak najlepszej formie, aby zapewnić wam rozgrywkę na kilka lub kilkanaście wieczorów. Mamy nadzieję, że na waszych twarzach pojawią się na przemian uśmiechy oraz wyrazy smutku, gdyż tym właśnie z założenia ma być U.S.Z.I.O.K. - opowieścią pełną emocji.

Fani N.E.M.O. wielokrotnie podkreślali, że jedną z najistotniejszych rzeczy było dla nich to co dawała im gra na długo po jej zakończeniu - przemyślenia na temat własnego życia oraz reewaluację swoich poglądów. Zupełnie nowe spojrzenie na tematy, które zdawały im się już oklepane i nieistotne. W nowej grze również poruszamy kilka tematów tabu o których nie mówi się otwarcie, a raczej woli się o nich zapominać. Co to jest? Tego wam nie zdradzimy, gdyż nie mamy zamiaru odbierać wam przyjemności odkrywania meandrów fabuły.

Poza tym - garść informacji na temat samej rozgrywki. U.S.Z.I.O.K. jest już w tak zaawansowanej formie, że jest już w fazie testów i ostatnich szlifów więc premiera jest już bardzo, bardzo blisko. Ostatnio dodanym "featursem" jest możliwość odtwarzania sobie najciekawszych scen fabularnych po ukończeniu całości głównego wątku gry. Dzięki temu sceny, które byłyby już nie do zreplikowania poprzez ponowne przejście niektórych fragmentów rozgrywki będą dla was dostępne.

Zrobiliśmy również mały lifting menu rankingu i teraz wyświetla on już do 100 osób uplasowanych na najwyższych miejscach. Pod nim znajdziecie również informacje o waszej pozycji i punktacji jeżeli znajdziecie się poza tą najbardziej wytrwałą grupą osób. Również nowe menu pomocy pozwoli wam zrozumieć podstawowe mechanizmy rozgrywki jeżeli wcześniej nigdy nie mieliście do czynienia z grami Visual Novel lub chcecie poznać ideę budowy fabuły w grze co może pomóc wam w odblokowaniu niektórych osiągnięć.

Jak już wspomnieliśmy w poprzednim poście postacie tworzą oś rozgrywki w U.S.Z.I.O.K.-u i dziś przedstawimy kolejną z nich. Jest nią znana i lubiana (w niektórych kręgach sadystycznych) Agata. Co tym razem wymyśli nasza ukochana dziewczyna z sąsiedztwa? Czym zaskoczy nas ta nieśmiała młoda kobieta? Przecież dobrze wiadomo, że cicha woda brzegi rwie. Rozwinięcie wątków z pierwszej części oraz dodanie nowych pozwoli wam na lepsze zrozumienie Agaty oraz sytuacji w której się znalazła. Jako, że Agata idzie w parze ze swoją siostrą nie zapomnieliśmy również o Ewie, która mimo swej epizodycznej roli w N.E.M.O. tutaj zostaje pokazana z o wiele większą dbałością o fabularne detale i pozwoli wam się poznać również z innej strony.

Mamy nadzieję, że czekacie na U.S.Z.I.O.K.-a i jesteście równie mocno podekscytowani jak my. W końcu co może być lepszego niż konsumpcji własnego dzieła nad którym tak ciężko się pracowało? Jak zwykle zapraszamy do zostawiania komentarzy na naszym Facebook-owym profilu lub blogu.

Do następnego!


2 komentarze:

  1. Super że dodacie możliwość odtwarzania najciekawszych scen fabularnych (brakowało mi takiej opcji w NEMO).
    Tylko jakie sceny będą tymi najciekawszymi ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh, mój partner użył tego kwiecistego stwierdzenia, jednak odtwarzanie scen będzie się odnosiło do scen, które pojawiają się w grze tylko raz. Może przybliżę to zagadnienie w następnym newsie.

    OdpowiedzUsuń