wtorek, 4 czerwca 2019

The Room 1.03 i jak marnować czas na dyrdymały

Nowa wersja The Room z poprawną obsługą rozdzielczości na stronie projektu.

Nie mam pojęcia, co z tego wyjdzie, ale dałem się namówić na coś, co można by nazwać vlogiem. W zasadzie to nie mówię o czym konkretnym, gdyż testuję formułę. A najciekawsze tematy, warto zostawić na potem.


O czym chcielibyście posłuchać kolejnym razem? I czy w ogóle?
A porpos tematu filmu. Przyciski od czasu nagrywania przebudowywałem tyle razy, że straciłem fabułę. Ech...

1 komentarz:

  1. Hej. Miło widzieć, że jednak się przełamałeś :)
    Powiem Ci że zajebiście się Ciebie słucha, masz fajną niską barwę głosu, nie mówisz zbyt szybko, przez co nie trzeba wytężać słuchu by Cię zrozumieć.
    Nie przeszkadzają naleciałości z gwary, a w j.angielskim całkowicie to się gubi.

    Co do treści to troszkę czułem się zagubiony gdyż rzuciłeś nas w centrum wydarzeń gdy owe przyciski buttony już istniały (to drzewko, ciężko się połapać gdy nie było się przy jego tworzeniu, zwłaszcza gdy ktoś jest nowy w temacie). Mimo tego część wiadomości przyswoiłem, myślę, że więcej wyniosę z tego materiału, gdy wrócę do niego po czasie gdy liznę podstawy.

    Cały czas zastanawiałem się cóż to za gierka, jakieś gniazdo, jajko? O co w tym chodzi. Jakiś platformer, ciekawy koncept jednak owiany tajemnicą, jakbyś się krępował powiedzieć coś więcej na ten temat.

    Fajnie że nie silisz się na to by materiał były że tak to ujmę "family friendly" czyli zdarzą się mocniejsze zwroty. Przyjemny vlog bez zbędnej spiny. Jedynie co doskwierało to poczucie zagubienia, gdy widzisz te gotowe drzewka i starasz się nadążyć.

    Co do pytania na końcu: to myślę, że przeplatanie komentarza tego co robisz na filmiku ciekawostkami z tygodnia, czy całej działalności twórczej będzie miłym urozmaiceniem.

    Jeśli dalej bawisz się w blenderze możesz zrobić nawet jakiś timelaps z procesu modelowania (gdy nie będzie Ci się chciało nagrywać komentarza). Na szczęście YT ma opcję puszczanie filmików w zwolnionym tempie, także taki filmik może służyć jako instruktaż "krok po kroku". Jednak miło byłoby Cię czasem usłyszeć.
    Może tutoriale jak np odwzorować własny pokój w 3d przy użyciu blendera (zastanawiał mnie kolor ściany pokoju Zneka, robiłeś zdjęcie ściany, tapety po czym użyłeś jako textury, czy to randomowa textura z google grafika? zwykła ciekawość xd). To tylko przykład.
    Jeśli nie masz dość tematyki związanej z Zenonem, mógłbyś zrobić filmik w którym opowiesz kilka ciekawostek związanych z procesem powstawania Zenona, jakiś making of, jak to wyglądało za kulisami (czy też np popularny format "10 rzeczy które nie wiesz o..." NEMO).
    Wspomniałeś na filmiku o c++. Czyżbyś się uczył tego jężyka, czy liznąłeś podstawy a w UE, działasz tylko na blueprints'ach?

    Muszę się przyznać, że gdy wchodziłem w świat Nemo to wyobrażałem sobie jego twórcę/twórców jako tzw suchoklatesa. Nie wiem czy to przez aparycję Zenka, czy przez stereotyp komputerowego nerda, fana anime. Nie żeby to było coś złego. Przypomniała mi się ta myśl, gdy ostatnia rozmowa zeszła na temat siłki i zweryfikowała to stereotypowe postrzeganie "komputerowców", (btw sam jestem informatykiem i wiem że to tylko stereotyp). Najzwyczajniej nie wyobrażałem sobie Ciebie jako "byczka z siłowni".

    OdpowiedzUsuń