piątek, 14 czerwca 2019

Leniwy vlog

Ostatecznie nie wiem, jak się wam spodobała ta osobliwa forma komunikacji, lecz po przerwie zebrałem się w sobie, by jednak coś nagrać. Znowu o niczym w pewnym sensie, ale obiecuję, że kolejne nagranie będzie miało konkretną zawartość merytoryczną.


Niestety (zależy od perspektywy), wyskoczyło mi zlecenie, dlatego prace nad grą lekką się opóźnią, więc również i premiera. Uzbrójcie się w cierpliwość. Oczywiście zapraszam wszystkich do komentowania, bo chętnie odpowiem na wasze pytania. Do następnego.

3 komentarze:

  1. Nigdy nie projektowałem gier i nie bawiłem się takimi programami lecz mimo wszystko super się ciebie słucha i moim zdaniem Twój głos bardzo do ciebie pasuje. Oby było więcej twoich nagrań. Są bardzo interesujące a jeśli chodzi o twoją nową grę to i tak nie mogę się doczekać. Jaka by nie była to i tak będzie od twórcy znakomitego uszioka więc wiem że będzie wspaniała ! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, dzięki za miłe słowa. Gra jak gra, jest to projekcik rozruchowy i edukacyjny, więc sam nie jestem z niego szczególnie zadowolony. Za to wiele mnie nauczył o strukturze silnika i procesie tworzenia gier. A jakiś konkretny temat cię interesuje?

      Usuń
    2. Nie ma za co. Rozruchowy i edukacyjny mówisz,,. Jeszcze bardziej mnie ciekawi co to będzie i jestem pewien że i tak wyjdzie super. Swego czasu bardzo mnie pochłaniały gry maści Visual Novel lecz od dłuższego czasu nie potrafię znaleźć czasu na jakieś inne, szczególne zainteresowanie.

      Usuń