piątek, 7 sierpnia 2015

N.O.N.E.Z. - Premiera

UPDATE 10.08.2015 - Czwarta karta odblokowana

A więc 80% już za nami i kolejna karta została odblokowana. Idzie aż nad wyraz dobrze jako, że jesteśmy na 66h od momentu premiery. Zapraszamy do udziału w odblokowaniu ostatniej części układanki. Ostatnia prosta, a na jej końcu prawdziwe zakończenie sagi.

UPDATE 09.08.2015 - Trzecia karta odblokowana

Aż trudno uwierzyć, że tak to szybko idzie. Minęło 46h, a 60% paska już za wami. Szczerze mówiąc w naszych predykcjach przewidywaliśmy wolniejsze tempo wzrostu globalnego postępu, ale co zrobić? :) Dzięki wszystkich za wspólne starania w dobrnięciu do celu. Byle tak dalej, a zakończenie trylogii będzie na wyciągnięcie ręki.

UPDATE 08.08.2015 - Druga karta odblokowana

No, no - idziecie jak burza. Minęło ledwo ponad 24h od premiery, a 40% już za wami. Zapraszamy do zapoznania się z kolejną dodatkową sceną. I przy okazji mała adnotacja - bazodanowe chochliki szepczą mi, że ktoś bardzo desperacko próbował wbić ostatnie brakujące procenty masowo kończąc grę co minutę. Niestety muszę rozczarować - każdy gracz ma jedną, stałą pulę punktów, którą może zdobyć. Ponowne przejścia tego samego fragmentu nic nie dają. No chyba, że ma się drugi komputer. Ale i tak - doceniam samozaparcie. :)

UPDATE 08.08.2015 - Pierwsza karta odblokowana

Szybkość wypełniania się paska postępu przeszła nasze wszelkie oczekiwania! W zaledwie kilkanaście godzin udało się graczom odblokować pierwszą dodatkową scenę. Byle tak dalej, aż do celu. W międzyczasie zapraszamy wszystkich do zapoznania się z krótką historyjką odblokowaną w grze.

Nadeszła ta chwila, moi drodzy, czas pokazać światu NONEZa w całej jego krasie. Czego możecie się spodziewać? Visual Novela, jakiego jeszcze świat nie wiedział. To nasza najbardziej dorobiona gra i jesteśmy z niej dumni. Zdecydowaliśmy się na kompletnie odmienne podejście w porównaniu do NEMO i USZIOKa, dlatego nie liczcie na szkolny romans. To zakończenie pierwszej polskiej trylogii Visual Novel, dlatego postanowiliśmy zrobić coś z przytupem.

Standardowo w grze znajduje się system raportowania błędów - tym razem ulepszony o funkcję pisania komentarzy - gdyż mimo przeprowadzonej zewnętrznej korekty (jeszcze raz dziękujemy tym, którzy nam pomogli - w creditsach zostaliście wyróżnieni) coś mogło nam umknąć.

Co z osiągnięciami znanymi z NEMO i USZIOKa? Zostały one usunięte, gdyż mechanika gry za bardzo na nie nie pozwala, a że fabularnie jest trochę bardziej poważnie, uważamy to za dobrą decyzję. Tym razem liczy się społeczność! Tym jest właśnie globalny pasek postępu, który znajdziecie w głównym menu. Każdy gracz wraz z postępem w grze zdobywa punkty, które są przesyłane do bazy i dodają się do globalnej sumy. Wyznaczyliśmy 5 progów, co 20%, które odblokowują ukrytą zawartość w grze. Nie martwcie się, na pewno uda się wam wszystko odkryć, jedynie od was zależy jak szybko, dlatego rozsyłajcie linki do naszej gry wszystkim zainteresowanym i zaproście ich do tej niezwykłej przygody! Oczywiście, jeśli ktoś nie grał w żadną z części, niech zacznie od pierwszej, by nie zabić sobie radości z grania. Myślę, że przy pomocy solucji, można szybko przejść NEMO i USZIOKa.

NONEZ to nie tylko standardowe przeklikiwanie się przez tekst oraz bajeranckie cutscenki. By przejść całą grę, należy również momentami pogłówkować i wypróbować swój refleks. Wynika to z faktu iż zawarliśmy w naszej najnowszej produkcji minigierki. Programowania było przy nich co niemiara, dlatego nie zapomnijcie podziękować Jabolowi! Mnie osobiście najbardziej ciekawią wasze opinie w związku z nowym designem postaci oraz ich animacją. Już nie mogę się doczekać!

To byłoby na tyle, moi kochani. Zapraszam wszystkich do ściągania i komentowania. Przez najbliższy czas wszyscy będziemy żyli NONEZem, ale potem nadejdzie czas, by odpowiedzieć na ważne pytanie, które zapewne ciekawi wielu z was. A mianowicie: "Co dalej?". Miłej gry!

PS. Gra podobnie jak USZIOK nie wymaga dostępu do Internetu, lecz bez niego nie będziecie wspomagać swoimi poczynaniami paska "global progress'u" oraz system nie będzie mógł sprawdzić w bazie danych postępu całej społeczności co spowoduje, że osoby które dostępu do Internetu nie mają lub go zablokują nie będą w stanie odblokować dodatkowych scen, a co za tym idzie "True Ending'u". Dlatego zalecamy odblokowanie NONEZa w swoim firewall'u - w przypadku systemu AVG z którego korzystamy w ramach naszego studia zapytanie o dostęp do Internetu lub jego zablokowanie pojawia się od razy po włączeniu gry.



52 komentarze:

  1. Cały dzień siedziałam jak na szpilkach i odliczałam czas do premiery, mam nadzieję, że trzecia część wgniecie zad w fotel obrotowy jak poprzednicy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Legenda głosi, że ktoś to nagra na YouTube... och wait.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się nie przespana noc. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ay, czas się zabrać. Aż się zdziwiłam jak dzisiaj z przypadku weszłam na stronkę a tu premiera.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałem pobierać przy pomocy torrenta jednak prędkość nie powalała. (szacowany czas 3g 30min).
    Mega (szacowany czas 43 min).

    Minigierki, nowy design postaci...będzie się działo ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo dużo sie zmieniło gra sie niesamowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Torrent może być wolniejszy póki co niż MEGA z racji tego, że musi się trochę rozhulać, gdyż tyle ja i Darth mamy narazie możliwość wysyłania.

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. grafiki w tle były z internetu , własne czy może jakimś programem zmieniane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak również z dwóch serwisów, które udostępniają darmowe obrazy:
      https://www.flickr.com/
      https://pixabay.com/pl/
      ale te niestety były w mniejszości, gdyż trudno było znaleźć niektóre z teł.

      Usuń
  9. Tła jak zwykle są z starego poczciwego Google Images - oczywiście poddane odpowiedniej obróbce, aby wszystkie miały zachowany ten sam styl.

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. http://greatdragon.sileman.net.pl/pl_rest.jpg

    Polska kontra Azja. Kto wygra tę zaciekłą bitwę?! Polacy do boju!

    OdpowiedzUsuń
  11. >Grasz w gre (Niemusze mówić jaką chyba xD)
    >Wychodzisz sie napić postrzegasz rodziców jak by byli rodzeństwem ( xD )
    >Tak samo siostre i sobie uświadiamiasz co sie może stać
    >Masz brata a nie siostre ( Kolejne xD)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wrażenia po jakimś poł godziny grania. Intro trwające tylko 5 minut na +, spoko animacja, brak możliwości cofania i powtarzania minigierek na -, w pierwszej grze Ania jest za mądra, animacja otwierania ust wydaje się bardzo niepotrzebna i jest ledwo zauważalna (wygląda śmiesznie). Menu główne działa dość "ociężale".

    OdpowiedzUsuń
  13. własnie doszedłem do końca i odblokowanie true endingu polega na jakimś konkretnym przechodzeniu minigierek? czy ostatnim (niesamowitym :D ) dialogu + to zakończenie pozostawia wielki niedosyt

    OdpowiedzUsuń
  14. Aby odblokować końcowe zakończenie trylogii należy ukończyć grę i z powodzeniem ukończyć wszystkie minigry. To spowoduje, że przekażesz ze swojej strony najwięcej możliwych punktów do systemu globalnego postępu. Z biegiem czasu odblokują się dodatkowe sceny (co 20% paska). Po zobaczeniu ich wszystkich oraz pełnym ukończeniu gry odblokuje się ostatnia karta, czyli właśnie zakończenie o którym mowa.

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ^ czyli musze od nowa przechodzic gre i każdą mini gre na 100% czy moze byc np 5-1

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzeba po prostu ukończyć daną grę z powodzeniem. To czy udało się tego dokonać można ocenić po odblokowanej karcie w menu postępu. Gry nie trzeba przechodzić od nowa jeżeli robiłeś po drodze jakieś zapisy gry.

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. przez przypadek natrafilem na jakies self viocing pod guzikiem V do czego to służy?

    OdpowiedzUsuń
  18. Wrażenia po pierwszych godzinach: rewelacyjne animacje + wow minigierki + wciąż za mało emocji na twarzach bohaterów. Pozdrawiamy i liczymy na to, że nasze masowo przesyłane raporty o błędach-literówkach zostaną jakoś tam uwzględnione w kolejnych wersjach gry :D - Logicat

    OdpowiedzUsuń
  19. Self Voicing to jedna z możliwości silnika Ren'Py - ma za zadanie umożliwić dostęp do gier osobom niewidomym poprzez syntezator mowy. W naszej produkcji opcja ta nie jest wspierana.

    Dzięki wszystkim za pierwsze uwagi i komentarze. Mamy nadzieję, że czas przy grze będziecie dobrze wspominać. Co do zgłoszonych bugów - to już nazbierała się niezła kupka. Zapewne zrobimy tak jak w przypadku U.S.Z.I.O.K.-a - odczekamy kilka dni, a następnie poprawimy to co zgłoszono i wrzucimy wersję gry już z poprawkami.

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Strasznie sie grafika postaci zmieniła i działa to na + jak i na - postacie z u.s.z.i.o.k'a wyglądały strasznie dziwne pewnie przez przyzwyczajenie i pierwsze 2 akty tam nie pasowała kreska w 3 i 4 pasowała bardzo dobrze, co do zakończenia jest niedosyt + bardzo fajnie zobrazowany ''demon'' i co do niego mógł bym prosić o to zdj z nim z napisów końcowych (to z serduszkiem :D)

    OdpowiedzUsuń
  21. No gra skończona, teraz czekać na innych :P

    Gra bardzo mi się podobała, sporo wątków zostało wyjaśnionych, rozbudowanie postaci znanych z USZIOKa (1 i 2 Sekwencja) dało możliwość wczucia się w te postacie i ich zrozumienie. Co do grafiki; prawie oplułem sobie monitor jak zobaczyłem Anie, a to bo zmiana całkiem drastyczna, szczególnie porównując do USZIOKa ale po skończeniu pierwszej sekwencji się przyzwyczaiłem. Ale animacja 3-D pomiędzy wyborami sekwencji jest nieziemska, chodziła płynnie i bez problemów i należą się uznania za jej wykonanie szczególnie ze z tego co zrozumiałem to Darth Dragon robił animacje 3-D sam, przepraszam jeśli się mylę. Większość mini gierek była dość łatwa do przejścia poza tym w drugiej sekwencji, gdzie chyba spędziłem więcej czasu niż przechodząc drugą sekwencje. No i zdjęcie z napisów końcowych mnie rozwaliło. Co mnie trochę zasmuciło to ze spodziewałem się ze będzie trochę więcej wyborów i ścieżek ale historie i tak były bardzo wciągające wiec nie było źle z tego powodu. Ogólnie rzecz biorąc gra jest super teraz tylko czekać aż 100% zostanie ukończone.

    P.S
    ***SPOILER***
    Czy ten "Demon" był opierany na Sledermanie?
    ***END SPOILER***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wzorowałem się. Taka wizja zakorzeniła mi się w głowie podczas pisania i tyle. Taki design był również prosty do wymodelowania w 3d.

      Usuń
  22. Jak tylko pobrałem wczoraj do grę to zapomniałem całkowicie o świecie. Grałem do 3:30 i dokończyłem jak tylko wstałem(historia wciąga jak cholera i przez to nie mogłem zasnąć). Animacje zrobiły na mnie bardzo dobre wrażenie. A wygląd postaci no cóż jak pierwszy raz zobaczyłem Anie to doznałem małego szoku. Nie o to mi chodzi, że postać brzydka albo coś podobnego, tylko wygląd ten tak diametralnie się różnił, że nie mogłem się na początku do nie go przyzwyczaić. Minigry są dosyć trudne(jedynie tych puzzli nie udało mi się jeszcze zakończyć z sukcesem, co potwór to tak zaprogramował? Masakra... ale będę próbował dalej). A co do postaci. Romuald, który nie cieszył się moją dobrą opinią o nim(przez 2 część gry) zdobył trochę mojej sympatii, oraz myślę, że można zaryzykować stwierdzenie, że kochał i dbał o Zenona tak jak tylko potrafił. Jeżeli chodzi o matkę Elizy, to szczerze wolę jej córkę ona jakoś mi nie przypadła do gustu. A co do pozostałych przodków Zenka, oby dwaj tak samo tragicznymi postaciami jak sam Zenon. A co do tematu kazirodztwa, w daje trochę myślenia. Jestem ciekaw czy wiedzę o tym czerpaliście z jakiś książek i itp czy może po prostu macie aż taką wybujałą wyobraźnie. Pomęczę się potem jeszcze nad tymi puzzlami i cierpliwie poczekam na kolejne fragmenty o ukochanych(byłych? Z historii alternatywnej?) Zenona, oraz oczywiście nie mogę się doczekać głównego zakończenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dość dawno doszły do mnie wiadomości, że nowa Ania nie jest kawaii, więc się spodziewałem takiej reakcji. Niemniej eksperyment uważam za udany, gdyż wykorzystałem nowo zakupiony tablet graficzny i wygląda to dość przyzwoicie. Włosy były malowane ręcznie pojedynczymi pociągnięciami piórka. Ale był jeszcze jeden, ważniejszy powód, gdyż poprzednie gry działy się z perspektywy całkiem innego bohatera. Teraz gramy dorosłym facetem, który postrzega wszystko w kompletnie inny sposób od sztucznie wyhodowanego klona. Dodatkowo te wszystkie obrazy zostały wygenerowane przez maszynę, więc również ludzki mózg może je inaczej interpretować.

      Ja pisałem cały scenariusz i wszystkie informacje o kazirodztwie wyczytałem w rożnych źródłach. Prawda jest taka, że kazirodztwo z biologicznego punktu widzenia nie jest kompletnie złe, ale z moralnego już tak. Na dłużą metę prowadzi do wyjałowienie materiału genetycznego, więc nie radziłbym go praktykować. Pewnie fakt, że nie mam siostry, pozwolił mi łatwiej puścić wodze fantazji w tej materii. Starałem się trzymać prawdy przez cały czas.

      Usuń
    2. Darth , pomysł z poruszeniem różnicy postrzegania jest wybitnym pomysłem na usprawiedliwienie dlaczego postaci się tak różnią między częściami :D

      Usuń
    3. Dziękuję za odpowiedź a co do kazirodztwa to sobie odpuszczę(mam dwie starsze siostry o dosyć wybuchowych charakterach :D). A co do wyglądu Anii, to ja nigdy nie potrafiłem stwierdzić kto jest a kto nie jest "kawai" i itp. Po prostu byłem za bardzo przyzwyczajony do starego wyglądu. Jutro spróbuję jeszcze powalczyć z tymi cholernymi puzzlami :D A historia Klaudii, które mnie zasmuciła, ponieważ była moją drugą ulubioną dziewczyną(Pierwsza to Agata :D Mam tylko nadzieję że przygotowaliście dla niej jakiegoś okrutnego zakończenia.). Zauważyłem, że u mnie główne menu gry lubi się zacinać nie wiem jak wygląda sytuacja u innych graczy.

      Usuń
  23. historyjka po 20% fajnie uzupełnia niedosyt histori mam nadzieje ze bedzie jakis 1 happyend w tych historyjkach bo ten 1 był taki nie do końca dobry dla marioli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, zależy, bo szmata odnalazła sens życia: "szmacić się". Jak dla mnie happy end. Co innego jej małżonek...

      Usuń
    2. Nie rozumiem tego, najpierw tworzysz profil postaci , i doskonale opisujesz dlaczego taka się stała a teraz piszesz "hehe" xDD

      Usuń
  24. Gra tak wciągająca, że wczoraj w nocy musiałam się niesamowicie zmuszać, żeby iść spać. Dziś przeszłam całą i powiem tak... Cudowna. Naprawdę, grało mi się w nią najprzyjemniej z całej trójki. Animacje są fascynujące. Co do postaci, to powiem to, co reszta - Ania mnie przeraziła. Naprawdę jej nie poznałam i zszokował mnie trochę ten jej nowy wygląd. Ale później, gdy się przyzwyczaiłam, uznałam, że zmiana jak najbardziej na plus. Przyjemna dla oka.
    Po wszystkim pozostał niedosyt, więc teraz muszę czekać na odblokowanie reszty kart, na szczęście pasek szybko leci.
    I to zdjęcie na końcu <3 Rozczuliłam się normalnie :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Ukończyłem grę i przeszedłem do osiągnięć a tam pod "20% osiągnięciem" było coś wspaniałego. Strasznie nie mogę się doczekać aby dowiedzieć się co stało się z Agatą. Jeśli chodzi o grę to powiem to samo co wszyscy czyli Ania :D ale wygląd jak bardziej na plus bo jakość nieporównywalna ale brakowało mi trochę jej rys twarzy i nie poznałem xD. Postacie trochę takie bez emocji mogłoby być trochę więcej mimiki a dodanie ruchu ust jak najbardziej na plus tylko taki trochę nie płynny. Co do minigierek to są bardzo dobre mi jedynie sprawiła problem gra w oczko bo ten Nieznajomy chłop miał za dużo szczęścia :D

    PS. Czekam na wasze dalsze produkcje i mam nadzieje że nie odejdziecie od VN bo to najlepsza seria w jaką grałem ze wszystkich gatunków. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. jeszcze jest zawczesnie do wypowiadania sie , ale forkas strasznie mi sie spodobał pod konieć można by zrobić z nim jakiegoś spin-off'a

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Prawie przeszłam grę, ogólnie wystawiam mocne 7/10.
    Od początku: intro tak jak w U.S.Z.I.O.K.u było świetne, te animacje to majstersztyk, nic dodać nic ująć. Co do historii tu mogłabym się trochę doczepić do tego, że trochę się dłużyła i w niektórych momentach nie dopracowaliście logiki opisywanej epoki.
    ***Spoiler alert****
    Jeśli patrzymy na świat oczami mieszkańca starożytnego Rzymu i opowiadamy jako on, to nie możemy powiedzieć o slumsach xD
    ***Spoilers end***
    Poza tym dobrze wyjaśnione czemu w rodzinie działo się tak a nie inaczej i podobało mi się. Co do mini-gierek mam trochę mieszane uczucia, z jednej strony to niezłe urozmaicenie, ale jak w gierki trzeba wygrać żeby zobaczyć ostateczne zakończenie to już nie jest tak fajnie. Żeby już nie spoilerować więcej, tylko zaznaczę, że ugrzęzłam na trzeciej. (komentrarz edytowany, bo po wstawieniu jakoś to przeszłam, wstyd xD)
    Na razie tyle, może jeszcze ponarzekam po zobaczeniu scenek dodatkowych i ostatecznego zakończenia.
    Nic, tylko życzyć Wam, Dream Weavers, żebyście robili więcej gier :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Chyba można spokojnie powiedzieć że dzik jest maskotką trylogii NEMO :D

    OdpowiedzUsuń
  30. 40% i to w sumie pierwszy (taki definitywny) Bad end w sumie jakoś nie bardzo przejąłem sie tym zakonczeniem ale szkoda teraz trzeba czekać az gracze którzy nw o premierze sobie o tym tytule przypomna i nabiją nam % :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwaga, wszystkim! Mam ważne pytanie.
    Wielu z was raportowało błąd, jakoby pojawiły się podwójne zdania. Moje pytanie: Co macie przez to na myśli? Zauważyliście je w dzienniku, który można aktywować kółkiem myszy? Czy może może zasugerowaliście się ikonką click-to-continue? A może jeszcze coś innego? Czekam na odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, podwójne zdania się pojawiały w "normalnym" tekście, nie zwróciłam uwagi czy w dzienniku też.

      Usuń
    2. Pojawiało się pewne zdanie na dużym ekranie, gdzie pojawiały się opisy sytuacji i przeżyć bohatera, w tle następowała jakaś animacja, po czym w kolejnym akapicie pojawiało się to samo zdanie, a po nim dopiero kolejne.

      Usuń
    3. Błąd został znaleziony - wynika on z ułomności silnika Ren'py. Dzięki za komentarze.

      Usuń
  32. W sumie to mam pytanie, czy możemy liczyć na jakiś remaster NEMO w przyszłości? Lekkie odświeżenie gry czy chcecie się już całkiem odseparować od tej sagi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie mamy nic takiego w planach. Nie wiem jak Darth, ale jak dla mnie to ta trylogia jest już zakończona w takiej formie jakiej jest (plus oczywiste wydanie NONEZ-a w wersji z patchem w najbliższej przyszłości). W tym momencie wolelibyśmy się skupić na czymś nowym.

      Pozdrawiam. :)

      Usuń
  33. Gra ukończona. Dzięki Panowie za całą serie bawiłem się przednio.
    Niestety z racji że nie jestem osobą cierpliwą odblokowałem sobie ukrytą jeszcze zawartość, tylko żeby jak najszybciej poznać true ending.
    No i niestety, zawiodłem się troche. Prawdę mówiąc wolałbym aby true ending zakończył sie znacznie inaczej i trochę mniej błaho.
    Ogólnie wartwa graficzna świetna, same postaci podobały mi sie mniej niż w poprzednich grach, jednak widac naprawde spory progress.
    Warstwa dzwiękowa w szczególności muzyka jak w każdej z gier świetna.
    Mini gry były całkiem trudne szczególnie karty z Ania i układanka.
    Dodatkowa zawartość tez bardzo mnie ucieszyła, szczególnie wątek Elizy.
    Mam nadzieje że będe miał okazje zagrać w kolejne Wasze produkcje.
    eloszka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wnioskując po treściach komentarzy domyślam się, że musieliście zmienić coś w kodzie samej gry aby odblokować brakujące sceny. Co chyba jest oczywiste raczej nie pochwalamy tego podejścia. Skoro już się to stało i nieodstanie to prosilibyśmy o nienawiązywanie do scen jeszcze nieodblokowanych, aby nie psuć innym zabawy. Na pytania związane z fabułą odpowiadać będziemy po odblokowaniu wszystkiego przez system.

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam zastanawiałem się nad odblokowaniem sobie dalszej części gry, ale chwilowo jeszcze nie ukończyłem odblokowanych scen więc do tego czasu zobaczę jak się rozwinie sytuacja. Na przyszłość jakbyście chcieli stworzyć jeszcze jakieś inne gry to próbujcie to robić na silniku, który będzie miał to jakąś wszystko zablokowane.

      I tak z ciekawości. czy w przyszłości postanawiacie stworzyć jeszcze jakaś visual nowelkę czy przerzucicie się na inny gatunek?

      Usuń
    2. W newsie jest odpowiedz na to pytanie. O wszystkim poinformujemy was potem.

      Usuń
  35. Gra ukończona. Dzięki Panowie za całą serie bawiłem się przednio.
    Niestety z racji że nie jestem osobą cierpliwą odblokowałem sobie ukrytą jeszcze zawartość, tylko żeby jak najszybciej poznać true ending.
    No i niestety, zawiodłem się troche. Prawdę mówiąc wolałbym aby true ending zakończył sie znacznie inaczej i trochę mniej błaho.
    Ogólnie wartwa graficzna świetna, same postaci podobały mi sie mniej niż w poprzednich grach, jednak widac naprawde spory progress.
    Warstwa dzwiękowa w szczególności muzyka jak w każdej z gier świetna.
    Mini gry były całkiem trudne szczególnie karty z Ania i układanka.
    Dodatkowa zawartość tez bardzo mnie ucieszyła, szczególnie wątek Elizy.
    Mam nadzieje że będe miał okazje zagrać w kolejne Wasze produkcje.
    eloszka :)

    OdpowiedzUsuń