poniedziałek, 1 czerwca 2015

N.O.N.E.Z. - Mały krok dla człowieka, duży krok dla Dreamweavers

Witajcie! Jak obiecaliśmy, tak też się stało. Z okazji Dnia Dziecka garść newsów o naszej nadchodzącej produkcji. Patrząc w przeszłość, uważny obserwator może dostrzec, że w każdej kolejnej grze staramy się dodać coś nowatorskiego - w zakresie tego na co pozwalają nam nasze umiejętności, czas oraz chęci. W przypadku N.E.M.O. była to pokręcona historia śmiejąca się w twarz każdemu możliwemu tabu. N.E.M.O./Prototype wyróżnił się pełnym dubbingiem - którego nagrywanie swego czasu dało nam wiele radości. U.S.Z.I.O.K. postawił na epicko długą historię z multum wyborów, wieloma ścieżkami i ilością zakończeń, której nie powstydziłby się dodatek do co większego MMORPG.

A więc czego możemy oczekiwać po N.O.N.E.Z.-ie? Jak już wspominaliśmy w wcześniejszych doniesieniach nie należy liczyć na rozmach U.S.Z.I.O.K.-a. Nie mamy niestety na to ani czasu, ani chęci. Naszym głównym celem w nowej produkcji było skupienie się na możliwie najlepszym wyjaśnieniu kilku najbardziej nurtujących wątków z poprzednich części serii i raz na zawsze zamknięcie tego tematu. Oczywiście, życie uczy, że nie należy nigdy nie mówić nigdy, ale na 95% N.O.N.E.Z. będzie ostatnią grą w uniwersum Zenona Gąbczewskiego.

N.O.N.E.Z. będzie posiadał coś na kształt osiągnięć z U.S.Z.I.O.K.-a, lecz jest to system zgoła inny niż można by się spodziewać. Nie chcemy w tej kwestii zdradzać zbyt wielu szczegółów, więc zostawiamy to waszym domysłom. Możecie spodziewać się odświeżonego Music Room-a, w którym posłuchacie kawałków, które wpadną wam w ucho w czasie rozgrywki. Poza tym N.O.N.E.Z. pod względem graficznym - przynajmniej moim zdaniem i myślę, że Dartha też - będzie niewątpliwie naszą najbardziej odpicowaną produkcją. Zarzucając kolejną enigmatyczną ciekawostką - z jednej strony gra będzie bardziej, a z drugiej mniej interaktywna niż jej poprzednik.

Myślę, że tyle informacji póki co wystarczy - tym bardziej, że zdradzając zbyt wiele pozbędziemy się wszystkich asów z rękawa. Kiedy można się spodziewać N.O.N.E.Z.-a? Dla oczekujących mamy miłą niespodziankę - bardzo prawdopodobnym wydaje się trzeci kwartał tego roku, a więc już niedługo. Nie podajemy jednak konkretnej daty dopóki sami nie będziemy jej pewni na 100%. No i na zakończenie mały zrzut ekranu z rozgrywki w celu zasiania domysłów. Do następnego!


6 komentarzy:

  1. Czekam z niecierpliwością!!! Mam jeszcze pytanie czy w N.O.N.E.Z będzie więcej brutalnych scen niż w U.S.Z.I.O.K-u?? Bo w porównaniu do N.E.M.O trochę mi ich brakowało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sęk w tym, że NEMO epatował bezsensowną brutalnością. Takiej ilości na pewno nie będzie, bo historia tego nie wymaga, ale trochę się podzieje. Nawet przygotowałem kilka interesujących animacji z tym związanych. Zresztą zobaczycie.

      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Już się nie mogę doczekać N.O.N.E.Z. Jestem w połowie U.S.Z.I.O.K.a i dawno nie grałem w tak niesamowite gry. Obyczajowe dzieła mają swoją moc. Trzeba przyznać. Ostatnio tak w grze się wczuwałem i przeżywałem gdy grałem w The Walking Dead. Pokłony dla wszystkich którzy przyłożyli swoją rękę do tych gier. Brawo.

    OdpowiedzUsuń
  3. No i zaczął się trzeci kwartał!
    Mam nadzieję że nie będzie większych opóźnień i nonez faktycznie wkrótce ujrzy światło dzienne ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano, zaczął się zaczął. Patrząc na ten moment na status projektu można spokojnie powiedzieć, że 3 kwartał jest już praktycznie pewny. Premiera może nadejść szybciej niż się spodziewacie. ;) Więcej szczegółów podamy na pewno w jakimś z najbliższych newsów.

      Pozdrawiam. :)

      Usuń
    2. W takim razie czekam na kolejne wieści z placu boju.
      Słowo się rzekło, najpóźniej w sierpniu poznajemy dalsze losy Zenka :D

      Usuń