środa, 8 kwietnia 2015

Pytanie dla fanów

Prace nad NONEZem trwają bez ustanku, ale coś zaprząta mi głowę od jakiegoś czasu. Fabuła została już praktycznie ukończona, ale mam wątpliwości, czy zadowoli wszystkich czytelników. Stąd też moje pytanie. Napiszcie w komentarzach, czy w waszych głowach kołatają się jakieś pytania odnośnie uniwersum, na które oczekiwalibyście odpowiedzi w trzeciej części zwieńczającej trylogię. Nie piszę tego po to, by zmieniać na szybko całą fabułę, ale spojrzeć na całość z innej perspektywy, waszej perspektywy. Jeśli macie jakieś pomysły i sugestie, zapraszam do pisania.
Do zobaczenia wkrótce.


17 komentarzy:

  1. Coś czuję, że większość graczy bardziej czeka na grę niż rozwiązanie wszystkich aspektów gry. Ja ze swojej strony mogę dodać, że aktualnie mi nic do głowy nie przychodzi oprócz życia Zenona i Uszioka. A dokładnie gdzie aktualnie przebywa Zenon? czy Usziok dotrze cały do Zenona? Choć coś czuje, że dotrzeć w całości by dotarł, ale czy da radę tyle przeżyć? W to trochę wątpię, ale w takim wypadku Zenon musiał przewidzieć to, że Usziok mógł już nie żyć więc po co mu on? I co aktualnie robi Zenon? Może to trochę pomoże choć coś czuję, że na większość tych pytań odpowiedź raczej już masz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, to podstawowe zagadnienia. Mam nadzieję, że odpowiedzi was usatysfakcjonują. I chyba część z tych informacji już ujawniłem przy okazji filmiku Shattered Hopes.

      Usuń
  2. Ja chciałbym wiedzieć czy wątek z Szatanem zostanie rozwiązany, czy historia skończy się na obecnej rzeczywistości oraz czy (to pytanie jest głupie ale i tak je zadam :D) czy historia skończy się happy end'em, lub też będzie miała wiele zakończeń i tylko jedno prawdziwe? Mówiliście też z początku że ów epizod będzie miał z około 20k słów, na chwilę obecną ile słów szacuje się na ostatnią część serii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałem, że na szatańskich teoriach nie zostawiłem suchej nitki w USZIOKu. Skoro chcesz ostatecznej konkluzji, to obiecuję, że takowa się tam znajdzie. Czy będzie happy end? Gdybym odpowiedział, nie byłoby żadnej frajdy z gry, heh. O długości chyba już wspominałem w jakimś wcześniejszym newsie, będzie dłuższa od NEMO.

      Usuń
  3. Popieram radziopoke'a - dawajcie już tą grę! :D
    Jeszcze od siebie mogę jedynie dodać, że mam takie małe marzenie, żebyście w napisach końcowych wstawili zdjęcie ekipy, bo mnie ciekawi jak wygląda przyszłość polskich gier, ale jak chcecie pozostać "anonimowi" to spoko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No gra wyjdzie, jak będzie gotowa, taka specyfika rynku, wcześniej się nie da.

      Ehm, zwykle ludzie z branży gier nie należą do najurodziwszych (i do tego należymy również do grona widzów chińskich bajek), a my niestety wpisujemy się do tego trendu. Wydaje mi się, że pokazanie naszych mord w napisach byłoby trochę... wybijające z imersji, bo to w końcu zakończanie trylogii, a zamiast sycić się nim, pewnie zaczęlibyście się śmiać czy coś.

      Nie mam szczególnej awersji, do ujawnienia swojej twarzy, nawet rozważaliśmy, by pokazać się na jakiś konwencie i poprowadzić panel. Ale musi być ku temu jakiś konkretny i logiczny powód.

      A gdybym już miał się ujawniać w takiej formie, to tylko toples. Ale nie wiem, co na to Jabol, więc rozumiecie...

      Usuń
    2. To może największym fanom wyślecie jakieś zdjątko w ramach dodatku do gry? Najlepiej wraz z autografem :D Może być toples xD Może odwdzięczymy się tym samym xDD

      Usuń
    3. Heh, na dłuższą metę posłanie niewinnego zdjątka dla fanów mogłoby się przemienić w obsceniczną korespondencję o podłożu erotycznym. Jestem profesjonalistą, więc nie mógłbym sobie na coś takiego pozwolić.

      Mój partner dalej się nie wypowiedział, więc pewnie nie chce się ujawniać. Gdy nasze gry nas rozsławią na świecie, wystąpimy w jakimś wywiadzie czy coś, na razie pozostaniemy anonimowi.

      Usuń
    4. Szczerze mówiąc to pominąłem odpowiedź na ten post, gdyż uznałem go za żart, czym myślę, że jest.

      Pozdrawiam. :)

      Usuń
    5. Pomysł z konwentem jest naprawdę świetny, więc jeśli kiedyś zdecydujecie się na taki krok, koniecznie nas o tym poinformujcie, miło byłoby Was poznać ^^

      Usuń
  4. Witam
    Wczoraj, po kilku zarwanych nockach przeszedłem USZIOKa. Świetna gra, naprawdę wciąga. Oby tak dalej.
    Jednak zakończeń jak na mój gust było troszkę przydużo, przez co poznawanie faktycznych wydarzeń strasznie się wydłużało, a powtarzanie po raz wtóry tej samej sekcji po pewnym czasie nużyło.
    Chciałem spytać czy ranking nadal działa? U mnie od początku nie działał, widnieje pusta lista bez żadnego ,,loading".
    Instalowałem patcha (podmieniałem pliki) mimo tego nadal nic.

    Co do fabuły: UWAGA SPOILERY!!


    Możliwe że coś przeoczyłem, ale nie pamiętam momentu w którym byłaby wzmianka o prawdziwym synu Zenka (Uszioku?).
    Jeśli Usziok ze stacji jest klonem, to co się stało z oryginałem? Ania (jej klon) urodziła to dziecko przed wejściem do tej tuby?
    Rozumiem że zakończenie gdzie Zenek zabija rodziców i oryginalną Anię to kanoniczne zakończenie?
    Jedyne do czego bym się przyczepił to sposób w jaki uśmierciliście klona Ani...ehh szkoda.

    Nie mogę się już doczekać premiery Neonez.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej,

      Dzięki za informację w sprawie problemów z rankingiem. Dzięki niej mogliśmy szybko naprawić problem. Sposób na jego rozwiązanie znajdziesz w najnowszym newsie na naszym blogu (czyli tutaj). Nowy HOTFIX jest zarówno w wspomnianym newsie jak i w zakładce U.S.Z.I.O.K.-a.

      SPOILER MODE ON

      Co do fabuły. Szczerze mówiąc tak dawno pisaliśmy scenariusz, że dokładnie nie pamiętam odpowiedzi na Twoje pytania. Z tego co kojarzę prawdziwy Usziok zmarł niedługo po porodzie i było to wyjaśnione bodajże w True Endingu gry, przez który rozumiem zakończenie dostępne jedynie po przejściu wszystkich innych zakończeń w grze.

      SPOILER MODE OFF

      Cieszymy się, że gra się podobała i zapraszamy do zapoznania się z zbliżającym się wielkimi krokami N.O.N.E.Z.-em!

      Pozdrawiam. :)

      Usuń
    2. PS. Jakbyś mógł dać znać, czy nowy HOTFIX naprawił ranking również u Ciebie byłoby super, jako że nasza grupa testowa jest ograniczona do 2 (słownie dwóch) osób i informacja z zewnątrz zawsze się przyda.

      Usuń
    3. Wow! Ekspresowa reakcja. To mi się podoba ;]

      Jest dużo lepiej. Raz udało mi się połączyć z rankingiem/serwerem (byłem w pierwszej 60 xD ).
      Jednak przez większość czasu widnieje komunikat ,,Wczytywanie..." Np teraz od 15 minut się wczytuje i nic.


      Dzięki za odpowiedź i szybką reakcję ;]
      Pozdr

      Usuń
    4. To wynika już z "taniości" naszego serwera za grosze. Czasami połączenie się nie powiedzie i ekran zawisa w próżni. Można próbować wracać do menu i na nowo wchodzić do rankingu. Przy każdym wejściu po około 5 sekundach maksymalnie powinien się pojawić ranking. Jeżeli go nie ma to serwer zawiódł i należy spróbować ponownie.

      Pozdrawiam. :)

      Usuń
  5. Czy z okazji dnia dziecka możemy się spodziewać uchylenia kolejnego jakiegoś rąbka tajemnicy związanego z pracą nad N.O.N.E.Z'em lub jakiegoś screenshot'a nie zdradzającego za bardzo fabuły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,

      Myślę że to dobry pomysł i być może pójdziemy za tą myślą. Porozmawiam z Darthem i coś ustalimy w tej sprawie.

      Pozdrawiam. :)

      Usuń